God påske

I dag hadde jeg en kjempefin fototur til Botanisk hage i Kristiansand med ei venninne. Her var det skikkelig vårstemning å finne i sola med både blomster, humler og neslesommerfugl. Håper du finner litt vårstemning i bildene mine, og jeg ønsker deg og dine en riktig god påske!

Neslesommerfuglene likte Tysbasten svært godt, og jeg var to turer ved denne busken for å fotografere denne fargerike krabaten. 


Humla var også begeistret for vårsola


Klosterklokker fra Flekkefjord står plantet i Botanisk hage her i Kristiansand



 
Kinasøte 

Krokusen gir meg alltid vårfølelse når den strekker seg mot sola







Gult er kult med multieksponering. Her har jeg tatt 3 bilder oppå hverandre for å gi den litt duse tonen av dette treet. 

Tilbake til neslesommerfuglene og Tysbasten



En liten sky på himmelen gav oss i et helt annet lys i ett minutt. 

Et tomt sneglehus



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Søndagstur til Grovannet

Amazing roadtrip on the Brokke - Suleskard road